Huslyveien Tiedene

Lettfattelig versjon av livet i Huslyveien 16 :-)

Tuesday, August 22, 2006

Snart ferdig på jobb.

Da har jeg en dag igjen av min nåværende vikarjobb i resepsjonen på GNT. Her har jeg jobbet siden 1 april i år og da var det bare meningen jeg skulle være en mnd. Men sånne engasjementer blir alltid lenger.. heldigvis! Har i hvertfall vært i 100% jobb her siden da. Den faste jobben jeg hadde i Bluecom ble det altså slutt på 6 mars i år da avdelingen her i Sandefjord ble flyttet til Kristiansand. Dette er 3 gang jeg har mistet jobb på denne måten pga flytting, nedskjæring, konkurser osv. Så jeg begynner naturlig å bli litt lei, men samtidig blir en hardfør og tar det ikke så tungt. En vet jo at det ordner seg på ett eller annet vis. Jeg har hatt det sånn som dette i 80 % av min 10 år lange "arbeidskarriere" og har fått fryktelig mange kontakter, venner og bekjente - og ikke minst erfaring. Det er jo ikke å forakte :-) Men nå håper jeg snart den gode faste og trygge jobbens snart dukker opp.....
Har noe på gang, men det skriver jeg ikke noe om før den er i boks.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home